Thursday, September 23, 2010

ဘ၀ စာမ်က္ႏွာ (၁)

          ကြ်န္မရဲ  ့ ပထမဆုံး ဘ၀စာမ်က္ႏွာ (၁ )ဆိုတဲ့ Blog ေလးမွာေတာ့ အရင္ဦးဆုံး ကြ်န္မရဲ  ့အမိ အဖနဲ ့ သူငယ္ခ်င္း snowshwesin.blogspot.com ကို ေက်းဇူးတင္စကားေျပာခ်င္ပါတယ္။
             snowshwesin.blogspot.com ကေတာ့ ကြ်န္မ ဒီလို Blog တစ္ခုကို အစျပဳႏိုင္ေအာင္ ကူညီသင္ျပေပးခဲ့တဲ့ သူငယ္ခ်င္းျဖစ္ပါတယ္။ အမွန္အတိုင္း ၀န္ခံရရင္ေတာ့ ကြ်န္မက စာဖတ္နည္းသူ တစ္ေယာက္ျဖစ္သလို အေျပာအဆိုဘက္မွာဆိုရင္လည္း လူေတြ နား၀င္ခ်ိဳေအာင္ သိပ္ေျပာတတ္သူ မဟုတ္ပါဘူး။
          ဒါေပမယ့္ အခုခ်ိန္မွာ ကၽြန္မ ပတ္၀န္းက်င္က သူငယ္ခ်င္းေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက စာဖတ္ၾက
ပါတယ္။ ကၽြန္မ ဘြဲ ့ရျပီး လုပ္ငန္းခြင္ထဲမွာဘဲ အခ်ိန္ကုန္လာခဲ့လိုက္တာ စာဖတ္တဲ့ ဘက္မွာ ကၽြန္မ လစ္ဟာေနခဲ့တာကို ကၽြန္မ အသက္ သုံးဆယ္ေက်ာ္မွဘဲ သတိျပဳမိလာပါတယ္။
        " စာအုပ္စာေပ လူ ့မိတ္ေဆြ "ဆိုတဲ့ စကားကို သိသာသိျပီး လက္ေတြ ့ အသုံးမခ်မိခဲ့တဲ့ ကၽြန္မ အခုခ်ိန္မွ စတင္ရင္လည္း " ပညာလို အိုသည္မရိွ " ဆိုတဲ့ စကားကို လက္ကိုင္ျပဳျပီး ကၽြန္မ အခုအခ်ိန္စတင္ျပီး စာဖတ္ စာေရး အလုပ္ကို စတင္ပါေတာ့မယ္။
          ကၽြန္မ တတ္သေလာက္ မွတ္သေလာက္ေလးေတြကိုလည္း စာဖတ္တဲ့ သူငယ္ခ်င္းမ်ားကို မ်ွေ၀သြားမယ္ဆိုတဲ့ စိတ္ကူးေလးနဲ ့ ဒီ Blog ေလးကို စတင္မိခဲ့ပါတယ္ရွင္။

2 comments:

  1. သူငယ္ခ်ငး္ရယ္

    ၾကိဳဆိုပါတယ္။ အေရးအသားကေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ ့ထက္ေတာ့ သာတာအမွန္ဘဲ ။ အဆင္ေျပပါေစကြယ္...:)

    ReplyDelete
  2. ေက်းဇူးပါ သူငယ္ခ်င္းေရ..

    ReplyDelete